Klanten

Klanten

Een oud Surinaams gezegde luidt: ‘Sabiso diri’. Dit betekent: als je iets wilt leren moet je je inspannen. Dat is precies wat Redmond doet. Bekijk hieronder enkele klantreferenties.

UniqueUitzendorganisatie Unique
“De diversiteitsscan heeft ons inzicht gegeven in de opbouw en de diversiteit van ons personeelsbestand. Het geeft goed de voor- en nadelen weer van deze opbouw. De uitwerking van businesscase gaf een groei van 10% in het klantenbestand. De scan heeft geholpen bij talent ontwikkeling en heeft geleid tot 15% groei in arbeidsduur.” Sander Overduin, Manager

DiakonieThuiszorgbedrijf Diakonie
“Het behalen en behouden van ons HKZ-certificaat was te danken aan procesbeschrijvingen die zijn gemaakt en geborgd. Daarnaast hebben wij middels een transitieproject de processen geoptimaliseerd. Tevens zijn onze ICT-kosten met 10% verlaagd. Jullie aanpak heeft onze ogen geopend.” Dennis Sandel, Algemeen manager

ArbounieArbodienst Arbounie
“Door de organisatie-cultuur analyse hebben jullie ons een spiegel voorgehouden! Effectief en nuttig voor onze hele organisatie, zeker bij committment en sturing vanuit het gehele managementteam! Het aantal vergaderuren is met 15% verminderd.” Haider Mousawi, Diversiteitsmanager

INGBank-verzekeraar ING 
“Heb door de praktijk workshop nieuwe inzichten gekregen en nieuwe, praktische instrumenten in samenhang gehanteerd. Heb mensen ontmoet die met dezelfde problemen worstelen waardoor ik mij gesterkt voelde in mijn aanpak. Strategisch-, personeels- en communicatiebeleid zijn aangescherpt. Mijn complimenten voor de goede organisatie.” Karima Belhaj, Diversiteitsmanager

AmsterdamOverheid Gemeente Amsterdam
“Eindelijk vond ik in jullie management consultant een klankbord en werd er naar me geluisterd! Ik wist nooit goed hoe ik effectief met anderen moest samenwerken, maar door mijn kernkwaliteit te doorgronden kan ik constructief aan de slag gaan. Je wordt met je eigen onzekerheden, vooroordelen en blinde vlekken geconfronteerd. Het lijken wel dooie hoeken. We zijn nu beter in staat om de juiste mensen te werven. De uitstroom op onze afdeling is met 10% gedaald.” Lisette Uittenwerf, Beleidsadviseur

KLMLuchtvaartmaatschappij KLM
“De directie en OR kunnen weer goed door een deur. Jullie diversiteit simulatietraining met creatieve en confronterende werkvorm heeft vruchten afgeworpen. Nieuwe inzichten in interculturele competenties! We kijken nu anders tegen dingen aan. Jullie mediation was nodig en vanwege jullie sensitiviteit heeft het goed uitgepakt.” Jacques Blaauw, Managing Director

AgisZorg-verzekeraar Agis
“Na jullie consult gaan we eindelijk aan de slag om die lange rijen aan de balie te verkorten. We weten nu hoe we de klanten snel en juist kunnen helpen als gevolg van de procesoptimalisatie. We kunnen intercultureel beter dan de concurrent communiceren. Onze interculturele competentie is duidelijk verbeterd.” Marcel Wentink, Marktmanager

CAPICT-organisatie Capgemini
“Een prettige manier om inzicht te krijgen in hoe je succesvol met je persoonlijke kwaliteiten aan de slag kunt! Ik kan nu nog beter onderhandelen en het draagt bij aan management development. Bedankt voor jullie bevlogen persoonlijke coaching. De uitstroom van vrouwen is met 15% gedaald. Door de videobeelden is het kwartje gevallen bij veel van onze mannelijke managers!” Annelies Hermens, Manager Health, Diversity & CSR

WestwikOndernemer Westwik BV
“Ik heb door de praktijk workshop meer zicht gekregen in wat bankiers nodig hebben om financiering snel te regelen. Ik ben beter beslagen ten ijs gekomen met het door jullie gemaakte businessplan. Diverse subsidiekanalen heb ik direct benut. En mijn zakelijk netwerk direct uitgebreid met bijzonder waardevolle contacten. Mijn droom is uitgekomen. Sterker nog, ik onderneem nu duurzaam en heb zowel kostenreductie als rendementsverhoging gerealiseerd!” Ko Koppejan, Gevestigd Ondernemer


Belt u mij voor een gratis intakegesprek op 06-37115804. Maatwerk is mogelijk.